12 October 2009

Pelik tapi benar

Ada 1 jenis spesies manusia yg memang keje dia menyakitkan hati orang ataupon mmg keje dia top up dosa diri sendiri dengan sakitkan hati orang lain. Tak cukup2 dari dulu menyakitkan hati. Terasa perangai mu macam Syaitan pun ada. Tolong la sesiapa beritahu dia yang saya dah tiada lagi dimuka bumi ini..........

Tolong la.....sebab saya rasa saya dah takde kena mengena dengan hidup kamu dan saya ini banyak sangat benda yang sangat dan perlu saya kisah kan.

Purposely private message sebab nak tunjuk yang diri kamu baik it wasn't a good idea because I'd never saw anything good in you. Tolong la berhenti berlagak innocent...nak muntah.......Kalau nak berlagak innocent pon tolong la jangan dengan saya.

OK....its even you were changed just keep it yourself la....mana la tau memang Allah dah buka kan pintu hati dia nak bertaubat.....but you don't have to tell the whole world and if you want to lantak la....bagitahu la sesapa except me.....I don't wanna know anything about you..... Letihla.....

If you were happy with your life lantak la......and if you not pon lantak la....ada ke i kisah????hmmmm.....boring kan orang macam ni????I pun agak bodoh dan jahil la sebab sudi berkawan dengan manusia spesies macam ni.......

Tolong la....kan dulu kamu sudah maki2 saya to back off from your life. Kan kamu sudah berjanji pada diri kamu yang kamu takkan mengenali diri saya. Apa lagi yang kamu mahu.......


Please somebody tell him that i am dead.......

Sigh~~~

ohhhhh~~~

Sigh again~~

2 comments:

razuwahanim said...

azy, kebodohan lama buat kita jadi cerdik di masa sekarang. jangan layan dah org2 yg macam tu. nanti boleh rosak jiwa. sabar :D

azzy said...

hahhahhaha
cerdik la sangat.....
tu la boleh sakit jiwa di buat nya.....