13 August 2009

Good News!!

Last Sunday (09.08.09 good number huh?) my dearly cousin, Nur Hazlyn got betrothed with her love one Hairul Zidi. The big day might be end of this year. Majlis adalah sangat meriah even its a last minute preparation. Just imagine the hantaran only started 1 day before the ceremony.

Yang paling best nye they only know each others for 3 weeks. Cinta pandang kedua. The story was like matchmaking plan and the idea was from me and my lovely hubby. huhuhuhu. tapi kita hanya merancang ALLAH yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang yang menentukan. Alhamdulillah berjaya [terasa mcm the best match maker in town la plak]. Dah jodoh agaknya sebab segala perancangan adalah berjalan dengan lancar. So, this year I tought I only get new brother tapi dapat plak 1 new cousin. Can't wait for your big day.

The Hantarans......


secocok+sepadan=secodan

Finally she has the ring.
The Happy Family
Sungguh excited menuggu si dia...

Second good news plak my hubby's little fish dah dapat baby. Hahahahhaa......yesterday he was super sexcited told me the news. Baby fish pon baby fish la kan......Baby juga....hopefully lepas ni I plak dapat my own baby. hehehheheh.......


P/s to alyn & her FH :
Congratulation to you darling..Semoga sampai ke akhir hayat ye......Loads of love from me n hubby

5 comments:

A. H said...

hehehe. jadi laaaa.. baby fish pon. :D mana tau lepas nih azzy punya turn pulak kan.. amin!!

azzy said...

amin...
wa~~~ best nye!!!!
berangan lagi....

A. H said...

berangan itu penting. ehehee :D

Anonymous said...

berangan dulu...lame2 nanti pasti jd kenyataan..tp kene 'berusha' juga k......hehehehhe

azzy said...

berangan adalah wajib....
dan usaha adalah pasti...
huhuhuhuhu~~~~