21 July 2009

Sempoi.........

Smalam rasanya adalah hari yang agak penat walaupun tak buat apa-apa. My gentleman offer to cook for dinner. Best kan?? I love his fried rice tapi smalam adalah dinner makanan yang cepat dan mudah.

Lately dah rasa macam bosan nak keje. Bosan gile nak keje sini dah, nothing excites me anymore tapi ada suara-suara yang mengatakan at my age there's not a time for choosing a job nor jumping to another job sebab ia adalah pattern yang sama. makan gaji. pusing pusing itu je la. Kene cari oppurtunities utk generasi akan datang.

Tetibe dah terasa macam looser la plak sebab tak de 1 pon preparation untuk benda tu semua. nothing and Zero. Macamana nak buat? Kene activate plan lagi 1 as a back up plan. Adakah saya menjual karipap? sebab roomates aku kata dulu karipap aku best. hahahahaha....... tekak roomates aku sama ke mcm tekak org lain. ntah ntah org kata karipap aku rasa mcm sampah.

Akan difikirkan kemudian dan akan membuat 1 keputusan yang akan kejutkan semua orang espeacially emak dgn ayah. emak dgn abah sure geleng kepala.
aku?
buat bodoh sudah.......as long as i am happy...sure korang pon happy kot.....
ye ke?
hahahhahahhahaa.......terasa mcm evil la plak kan.....

Bila la aku nak jadi angel.......

Nasib baikla dapat mr hubby yang penyabar.....

aku adalah sedang mencari momentum diri aku ini dan self esteem yang tah mana mana tah larinya......mari mari cari......

huhuhuhuhuhuhu

4 comments:

razuwahanim said...

berusahalahhh!!!!!!!!

azzy said...

huhuhuhuhuh
chaiyokkkk!!!

Maneesa said...

beb teruskan ..kalau tak cube tak tau berjaya atau tak btol ak.
dont worry ko jual karipap ke apa2 ke .. aku ngan jorty for sure customer no.1 and setia.heheeheh

azzy said...

hahahahahha!!!!!